Často kladené dotazy
1) Mám jistotu, že Vaši zaměstnanci jsou bezproblémoví a opravdu mají např. čistý trestní rejstřík?
Ano, u úklidové firmy TOP CLASS Service pracují pouze svědomití, bezproblémoví, nekonfliktní zaměstnanci s čistým trestním rejstříkem.
Na požádání můžeme úkázat klientovi kopii výpisu z rejstříku trestů našich zaměstnanců.
2) Do jakého nejbližšího termínu od mého objednání úklidových prací je možné úklid uskutečnit?
Úklid u úklidové firmy TOP CLASS Service je možný uskutečnit v ten samý den od potvrzení písemné nebo telefonické objednávky.
3) Bydlím mimo Prahu, vyplatí se mi u Vás objednávat úklidové práce mé domácnosti?
Pokud najdete úklidovou firmu sídlící ve Vašem okolí, pravděpodobně se vyplatí kontaktovat tuto firmu. Úklidové firmy si většinou zvlášť účtují dopravné, které bývá nedílnou součástí koncové ceny úklidových prací. Úklidová firma TOP CLASS Service si u zakázek nacházejících se na území Hlavního města Prahy dopravné neučtuje, u zakázek mimo území Hlavního města Prahy se účtuje příplatek 19 Kč/Km/cesta (nebo proplacení jízdenky MHD apod.).
4) Jakými způsoby kontroly (například u pravidelných úklidů domů nebo kanceláří) se řídíte?
Existuje několik způsobů kontroly našich pracovníků. V objektech, kde úklidy provádíme, bývá umístěn formulář nebo úklidový deník, kam se pracovníci během každého úklidu zapisují. V případě namátkové kontroly máme většinou druhé klíče od objektů a tak můžeme kvalitu úklidu po provedení úklidu zkontrolovat.
Ve vysoké míře však máme pracovníky úklidu spolehlivé a bývá jen zřídka prokazovat klientovi důkazy o případné absenci našich pracovníků.
5) Z čeho se odvíjí cena jednorázových i pravidelných úklidových prací a jaká je přibližná celková cena úklidu?
Cena úklidových prací se odvíjí:
1) jednorázový / pravidelný úklid - jednorázové úklidy jsou zpravidla dražší než pravidelné, u pravidelných úklidů bývají slevy na úklidové práce v řádech desítek procent. Minimální cena jednorázového úklidu včetně dopravy je 960 Kč (jedná-li se o úklid v Praze) a 960 Kč + 19 Kč/Km/cesta (pokud jde o úklid mimo Prahu).
2) na termínu provedení úklidových prací - u požadavku na úklidové práce např. do 24 hodin se účtuje přirážka od základní ceny úklidu. Dále je možné domluvit i úklid do 2 hodin od Vaší objednávky.
3) poloha- pokud se jedná o těžko přístupné místo, má firma TOP CLASS Sevice právo na navýšení ceny úklidových prací o tzv. "dopravné".
4) v časovém rozvržení provedení úklidových prací u zákazníka- např. pokud by byl požadavek uskutečnění úklidu v nočních hodinách apod., firma TOP CLASS Service má právo o navýšení ceny.
6) Pokud mám zájem například o pravidelný úklid společných prostor činžovního domu v Praze, co pro to musím udělat a jaký je postup sjednání pravidelného úklidu?
1) v první řadě nám napište e-mail nebo nám zavolejte a sdělte nám co a jak často by se mělo uklízet. U bytových domů je důležitá četnost (doporučujeme 1x týdně), počet pater a schodišť v domě. Dále to, zda je v domě výtah a teplá (nebo jen studená) voda.
2) poté Vám pošleme cenovou nabídku s rozsahem prací a jejich četností. Cenovou nabídku Vám sdělíme na základě dodaných informací nebo podle místního šetření. V případě zájmu Vám sdělíme i naše reference s kontakty na klienty.
3) zašleme Vám předem vypracovaný návrh smlouvy.
4) poté již zbývá sejít se k podepsání smlouvy, předání klíčů (doporučení je ve dvou kopiích) a my dodáme do objektu potřebné úklidové náčiní a úklidové prostředky. Také Vám dodáme dokumenty o našich pracovnících včetně telefonických kontaktů na ně. Pracovníky Vám před prvním úklidem osobně představíme.
A teď již nic nezbývá, než začít prvním úklidem...:-)
7) Jak probíhá způsob platby u jednorázového a jak u pravidelného úklidu?
1) u jednorázového úklidu preferujeme platbu v hotovosti po skončení úklidových prací podle odpracovaných hodin. V případě potřeby můžeme zaslat proforma fakturu a po skončení úklidu klasickou fakturu.
2) u pravidelného úklidu se řídíme smluvními podmínkami, v 95% případů však platba probíhá bezhotovostně na základě vystavených faktur (obvyklá splatnost 14 dní ode dne doručení).
8) Jak by měla vypadat správně napsaná poptávka po úklidových pracech?
Třeba takto:
Vážená paní, vážený pane,
na základě informací z Vaší webové stránky Vás žádám o nabídku na pravidelný úklid mého domu na adrese Praha 8, V Holešovičkách 26.
Potřebuji 2x týdně mokrý úklid společného schodiště přes tři poschodí, dále 1x až 2x týdně (dle potřeby) suchý úklid přístupových chodníků k domu včetně podloubí před hlavním vstupem a plochy před garáží a konečně - pouze nárazově, a to dle potřeby úklid chodníku v ulici V Holešovičkách a v ulici Na Truhlářce.
Ve smlouvě požaduji zakotvit právní závazek čištění přístupových chodníků k domu a chodníků v ulicích V Holešovičkách a Na Truhlářce od sněhu a náledí, eventuálně od mimořádných překážek (např. spadané větve po vichřici, naplavený materiál po mimořádném přívalovém dešti). Sníh a led je třeba odstranit, resp. ošetřit před 6. hodinou ranní a před 17. hodinou odpolední. Náledí lze ošetřit inertním posypem, solí nebo kombinací obou. Ostatní překážky je nutno odklidit do 120 minut po ukončení příčiny jejich výskytu (vichřice, přívalový déšť). Předpokládám použití a zajištění čisticích a posypových prostředků a nářadí dle Vašeho výběru, stejně jako jejich zajištění a dopravu na místo. Pro uskladnění pomůcek je v domě k dispozici úklidová místnost, která slouží rovněž jako zázemí pro pracovníka úklidové služby (vč. toalety). Na schodišti domu v zádveří hlavního vstupu je k dispozici teplá voda (průtokový ohřívač).
Vážená paní, vážený pane, žádám Vás o zprávu, zda můžete popsanou službu poskytnout, či nikoli. V kladném případě očekávám setkání v domě za účelem prohlídky.
Činnost potřebuji zahájit neprodleně.
S pozdravem
Pan XY,
Na Dobešce 31
14700 Praha 4
Tel. 602372024